خب خب خب الان که منتشر شده این پست احتمالا من نیستم پس اگر جواب ندادم به کامنتی ناراحت نشین 

راجب یه آهنگه این پست چون واقعا یکی از بهترین آهنگاییه که شنیدم و میخوام از شما بخوام که حسی که بهتون میده یا تصوری که تو ذهنتون ایجاد میکنه رو برام بنویسید و امیدوارم وقتی برگشتمباکلی کامنت روبرو بشم 

حسی که به من میده مثل وقتیه که ساعت ۶ صبحه و هوا خیلی روشن نیست ، بارون نم نم می باره و من دارم تو یه کشور تو شرق سیا( من عاشق شرق آسیام) قدم میزنم 

یا وقتی نصفه شبه و برف می باره و زیر درخت نشستم و آسمونو نگاه میکنم یا وقتی کنار پنجره نشستم و یه کتاب غمگین میتونم و آسمون خاکستریه و باد سردی هم تو موهام میپیچه 

(هرکدوم از نصورایی که گفتم کلی طولانیه ) 

این پست ویرایش میشه و شاید بازنشر با یه قسمت های اضافی

 

 

Send someone
Out of town
I know that someone
Send someone
Out of town
Let someone

 

دانلود موریک