یه توضیح بدم

این بحث من و دوستم ۴ صبه داشتیم درس میخوندیم 

 

[۶/۲،‏ ۳:۴۲] Moonlight: یاخدا تایبک
[۶/۲،‏ ۳:۴۲] Moonlight: تمرینای درس ۴ نقد به می،یر؟
[۶/۲،‏ ۳:۴۲] Moonlight: نتایبو
[۶/۲،‏ ۳:۴۲] Moonlight: تایبو
[۶/۲،‏ ۳:۴۲] Moonlight: تایپوو
[۶/۲،‏ ۳:۴۳] Moonlight: ن تینا آنه ولی مرخوابه
[۶/۲،‏ ۳:۴۳] Moonlight: چی نفهمسدم
[۶/۲،‏ ۳:۴۴] ‏‬‏: دلش کن
[۶/۲،‏ ۳:۴۴] ‬‏: ولش
[۶/۲،‏ ۳:۴۴] Moonlight: بیمی بخونیم فردا ن ریدم
[۶/۲،‏ ۳:۴۴] ‏‬‏: چرا افغنی حرف میزنی
[۶/۲،‏ ۳:۴۵] Moonlight: چشممضعیفه عینک نزدم شماره چشمم تغییر کرده پس بین من فرق ندمسکنه
[۶/۲،‏ ۳:۴۵] Moonlight: چشمام خستی
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: چقد عصفی
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: عفبی
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: عقبیییییی
۷+98: اره خیلس عصفه
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: زهرمار
[۶/۲،‏ ۳:۴۷]‬‏: کوفت
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: درد
[۶/۲،‏ ۳:۴۷] Moonlight: گمشو
[۶/۲،‏ ۳:۴۸] Moonlight: برو ب عقرمت بخد
[۶/۲،‏ ۳:۴۸] Moonlight: تو ع دی نداری فردا ؟
[۶/۲،‏ ۳:: عقرمشو چیکاس داری
[۶/۲،‏ ۳:۴۸] ‏‪ عیدی؟
[۶/۲،‏ ۳:۴۸] Moonlight: چشمم نمیبینه نامو۱ا امیدم ب ا۱لاح کیفورده
[۶/۲،‏ ۳:۴۸] ‏‪‬‏: به تو چخ
[۶/۲،‏ ۳:۴۹] Moonlight: چاه برو بچه
[۶/۲،‏ ۳:۴۹]‬‏: کیفوردت خَیلی خَله
[۶/۲،‏ ۳:۴۹] ‬‏: برو تو کیفن
[۶/۲،‏ ۳:۴۹] ‬‏: کیفت
[۶/۲،‏ ۳:۴۹] Moonlight: زهرمار برو درس تو بخون ب م چیکار دارس
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] Moonlight: احساس پارسی شدید میگنم
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] Moonlight: پارگی ثوید
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] Moonlight: پارگی صدید*
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] ‬‏: نمی۷وتم
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] Moonlight: پارگی شدیدددددددد*
[۶/۲،‏ ۳:۵۰] ‏‬‏: بی تربیت...پارگی نوید
[۶/۲،‏ ۳:۵۱] Moonlight: تو خفه شز یکار نگن ریپ بزن

‬‏: هر فلطی دوی داری بگن
[۶/۲،‏ ۳:۵۲] Moonlight: بیا خودت مگه بادی تایپ کنی؟
[۶/۲،‏ ۳:۵۲] ‏‪‬‏: برو تومشهد
[۶/۲،‏ ۳:۵۲] ‬‏: من بادی نیستم
[۶/۲،‏ ۳:۵۲] ‬‏: بادی عگته
[۶/۲،‏ ۳:۵۲] Moonlight: نن چشمم هستی نمیبینه ضعیفم هس تو که عینکی نیستی
[۶/۲،‏ ۳:۵۳]‬‏: کوزی تو؟
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] Moonlight: چشمم نمیبینه باید بزم وگتر
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] Moonlight: دکتر*
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] ‏‬‏: اره حتمن برو وگتر
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] Moonlight: ۴ینکن ج نمیده دیگه
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] Moonlight: فینکم،
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] Moonlight: عینکم،*
[۶/۲،‏ ۳:۵۳] ‏‪+98 939‬‏: دیده😏
[۶/۲،‏ ۳:۵‬‏: ریده
[۶/۲،‏ ۳:۵۴] Moonlight: دهم میخوام خفت تنم اه بدم سر درست میشه
[۶/۲،‏ ۳:۵۴] Moonlight: هی نمیبینم صآفع میشم
[۶/۲،‏ ۳:۵۴] Moonlight: وای خدا چی نوشتم واسیا
[۶/۲،‏ ۳:۵۴] ‬‏: دهم تنم خفت درست🤪😒
[۶/۲،‏ ۳:۵۵] Moonlight: *دلم میخواد خفت کنم اه برم سر ردسم ایشه
[۶/۲،‏ ۳:۵۶] Moonlight: من همیشه کوهم تو سعی کن گوه نیاشی
[۶/۲،‏ ۳:۵۷] ‬‏: نگران نباش من گوه نییشم
[۶/۲،‏ ۳:۵۷] : مرسی که روسنم کردی
[۶/۲،‏ ۳:۵۷] Moonlight: زهرمار ساعت ۴ صله هیچی نخونیپ
[۶/۲،‏ ۳:۵۷] Moonlight: بو تو کوچه بزا من بخوابم چشام درش شه بعد حرف مسزنمی
[۶/۲،‏ ۳:۵۸] Moonlight: تو خوزت
[۶/۲،‏ ۳:۵۸] ‏‪+98 9‬‏: نمیخوام چشای تو در من شه
[۶/۲،‏ ۳:۵۹] Moonlight: بشین بخون بدختبخت😐
[۶/۲،‏ ۴:۰۰] Moonlight: بیخیال شس
[۶/۲،‏ ۴:۰۰] Moonlight: آفرین 
یاخدا چزا اذان یمووریه
[۶/۲،‏ ۴:۰۰] ‬‏: داره اران میگا خفه شو
[۶/۲،‏ ۴:۰۰] Moonlight: بیا صلح کنسم
[۶/۲،‏ ۴:۰۱] Moonlight: دارم از خواب میمیدم
[۶/۲،‏ ۴:۰۱] Moonlight: چشنام بزور بازه
[۶/۲،‏ ۴:۰۲] Moonlight: درش ۴ لخونم میخوابم تمرین مونه
[۶/۲،‏ ۴:۲۸] Moonlight: تمرین ۵ درس چهارم
[۶/۲،‏ ۴:۲۸] Moonlight: دیگه تمقتونم بیدار بموتم