جالبه که اینجارو با گپ دوستا و آشناها اشتباه گرفتید

در جریانید ک مطالبی ک میزارین تو سطح جهان پخش میشه؟ 

با کوچیکترین سرچی مطالبتون بالا میادپکسی ک این بی محتوایی رو ببینه درموردتون چه فکری میکنه هوم؟ 

چهار روز دیگه یکی بگه تو وبلاگتون چی مینویسین، چی میگین؟ چرت و پرت؟ گرچه برای بعضی ها این چرت و پرت ها و بی معنا بودنا درواقع به عنوان " حرفای دل و کاراهای روزانه" تلقی میشه

فهرست مطالبتونو نگاه کردین؟ 

چنتا تهدید و چصناله و مثل این توش بود؟

فک میکنین تهدید و تظاهراتون واقعا برای کسی مهمه؟ اصلا بگیم مهم...این ک یکیو تحت فشار بزارین یا اذیتش کنین درسته؟ به چه بهایی؟

اینجا صفحه ی چت روم نیست

اینجا مدیای چت و گفتگو نیست

وبلاگه وبلاگ 

از ج ح بازی کردناتون نگم ک مارو دق داد

این با اون سر ج ح دعوا میکنه

یکی پست میزاره کات کردم بعد میگه ج ح 

میگه میخ خودمو بکشم بعد میگه ج ح 

میگه دارم میمیرم بعد میگه ج ح 

میگه... ج ح -_-"

ایسگا کردنم که ماشالا نگم

ما بازیچه ایم؟ نگرانمون میکنین میگین داریم میریم یا میمیریم تهش ایسگا؟

جنبه؟ ببخشیدا ولی اگر یکی که براتون عزیز بود این کارو میکرد خوشحال میشدین؟

خجالت بکشین جنبه داشتن هم حد و مرزی داره که شما دیه گند زدین بهش

میرین تو ناشناس فوش میدین ب بقیه مثلا ک چی ها؟ شخصیت خودتو نشون میدی

یسریا اومدن گفتن از همین دست آدمانو میخوان تغییر کنن...خب بهشون افتخار میکنم! 

باید به این توجه داشته باشن که تعداد کامنتاشون کم میشه ولی مگه به آدمای سطحی نیاز دارن؟

ادمایی ک پست های سطحی و بی معنی رو دنبال میکنن مثل همون پستا هستن

چن نفر آنفالوم کردن ولی واقعا اهمیت نمیدم

آدمی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بزور بیدار کرد یونو؟

ب این فکر کنین که اگر مطلب ارزشمند بزارید و وقتی یکی راجب یه چیزی سرچ میکنه جزو اولین وب ها باشید چقدر قشنگه

 

 

 

اینم پست های خودم

 

میدونین قسمت ترسناک داستان چیه؟ خیلیا چیزایی ک من سرچ کردم و مطالب چرت اومد بالا رو سرچ کردن

خیلی وبا افتخار بودن وقتی ی آهنگ یا متن سرچ میکردی وب برتر بودن اول می اومدن 

تا کی میخواین سطحی باشین؟

چی از خودتون دارین بجا میزارین؟ 

 

پ.ن. بغل تاک ویت می و اینا ناشناس اضافه کردم به عنوان  unknown و قراره اونجا بمونه تا وقتی دلم بخواد برش دارم