+بهتری...؟ 

 

_خیلی رو مخی میدونی؟ هزاربار گفتم حال کوفتیمو نپرس به کسی ربطی نداره! 

 

+ینی چی این رفتارا؟ میخوای همه رو دور کنی؟ تمومش کن باشه فهمیدیم دیگه... 

 

_فهمیدنتون دیر بود...همه سر من دیر میکنن...همه چی برای من یا دیره یا گیره... 

 

+شاعر شدی! 

 

_رواله 

 

+لات شدی! 

 

_میدونی با این حرفا مکالممون طولانی تر نمیشه مگه نه؟ 

 

+پوفففففف چرا؟ فقط چرا؟ چت شد یهو؟ یهو به خودم اومدم دیدم شدی این! 

 

_خب تو که بهتر از همه میدونی...تو که از همه نزدیک تری بهم...نمیدونی؟اونا دلیل این وضعیتن... 

 

+هم...میدونم...میدونی؟ منم ازشون متنفرم شایدم نه ولی نمیشه اینجوری ادامه بدی...حذفت میکنن از همه جا 

 

_شاهم...! 

 

+چی!؟ 

 

_زندگی شطرنجه...تو این زندگی سیاه و سفید...من شاهم اینبار...شاه حذف نمیشه...اینبار...اونا برام کیش و مات میکنن...شاهیو که روبرومه...لازم نیست من کاری کنم...انجام شدست...خودشون...خودشونو حذف میکنن...من لازم نیست تلاشی کنم...وزیر و اسبم...فیلم...رخم و سربازام...نابودشدن میکنن...من فقط نگاه میکنم 

 

+تمومش کن این بازیه لعنتیو...داری به خیلیا آسیب میزنی...تو این نیستی! 

 

_خودتم میدونی من "اون" هم نیستم...راستی من کیم...؟ 

 

+تو؟...الان دیگه نمیدونم...حتی منم نمیشناسمت... 

 

_بایدم اینجوریباشه...این یه آدم دیگس... 

 

+پوف...خواهش میکنم..دارم ازت میترسم! بسه...بخدا بسه! 

 

_هوم...خدا؟...خدا... 

 

+میخوای چیکار کنی؟میخوای چیکار کنی لعنتی؟ 

 

_صبر کن...آروم آروم...میفهمی...وقتی کارم تموم شه میفهمی 

 

+امیدوارم چیز بدی نباشه..‌. 

 

_ =)))))))) 

 

+نه...نه...این فقط آسیب و بیشتر میکنه! نکن...خواهش میکنم نکن! من...من غرورمو گذاشتم کنار ازت خواهش میکنم! تو بهتر از هرکسی میدونی که من خواهش نمیکنم از کسی! 

 

_دیره =) 

 

+هیچوقت دیر نیست! 

 

_کلیشه دارکش قشنگه =) 

 

+...تو....تو...! نه! تو...! 

 

_فاکاه...بنگ!

 

♚王