+چطوری؟ 

 

_دکتری؟ 

 

+چی شده اعصاب نداری؟ 

 

_مفتشی؟ 

 

+چته؟! 

 

_مگه نمیدونی کسی حق نداره اینو ازم بپرسه؟ کلیشس ولی مگه کل زندگی کلیشه نیس؟ 

 

+خب...چرا...ولی چرا این شدی؟ چت شد یهو؟ 

 

_عوض شدم...شایدم عوضی...دیگه جزو آدما حسابم نکن =) 

 

+لبخندات...میترسونه منو... 

 

_به مریض روانی وقتی تو شرایط وحشتناک بخنده همه میترسن نه؟ =) 

 

+ولی تو خوب شدی! 

 

_همه ی آدما مریض روانین...یکی میفهمه دردشو...یکی نمیفهمه...هممون روانی...هممون دیوونه ایم 

 

+قول دادی خوب شی... 

 

_سر قولم هستم...مث بقیه نیستم که بزنم زیرش... 

 

+ولی رفتارت...؟ 

 

_هوم که چی؟رفتارم؟ آره...خودشون خواستن... 

 

+نباش... 

 

_تمومه...شد...خودمم خواستم که این شه... 

 

+ولی همه مث هم نیستن! شاید البته...منم کم ضربه نخوردم ازشون... 

 

_هع...احمق نبودی! جامون عوض شد؟ 

 

+نه...فقط من همون دختر مهربون و کیوتو میخوام...که... 

 

_که چی؟... بهش دستور بدی؟ بگی احمقه؟...نه... 

 

+پشیمون میشی... 

 

_به قیمت یه جنگ جهانی دیگه دلم آرامش میخواد...این...آرومم میکنه...خوب بودن دردناکه...دردشم یه طرفس...شاید مریض باشم ولی مازوخیسم نه!...بم میگن سگ...باشه من سگ...بهتره مراقب پاچه هاشون که هیچ...تمام وجودشون باشن =)

من سگیم که تیکه پاره میکنه اونیو که کوچکترین بدی ای ببینه ازش =) 

 

+این لبخند کوفتیو نزار هارلی... 

 

_لقب جدیده؟ یکی دیگه هم گف هارلی...تو جوکری؟... 

 

+شاید...هارلی نباش...لی لی باش...لی لی خوبه...مهربونه...دلسوزه...اهمیت میده...انسانه...تو مث...مث... 

 

_حیوون؟ هیولا؟ شیطان؟ آره من الان همشون =)...تک تک چیزایی که میترسیدم بشم...من انتخاب نکردم...من فقط آپشنارو دادم بهشون...انتخاب کردن! 

 

+ولی آخه لی لی!... 

 

_لی لی مرد...با دستای خودم دفنش کردم...یه جایی ته تهای وجودم... 

 

+پس هست هنوز... 

 

_زندگی نباتی 

 

+چی؟ 

 

_زندگی نباتی =)...زنده...ولی بی حرکت...بی غذا...تنفس با دستگاه...مثل یه گیاه!...یه تیکه گوشت بدرد نخور 

 

+همه لی لیو دوس دارن...همه اونو میخوان ببینن... 

 

_خب که چی؟ باید اهمیت بدم؟ =)

لی لیو همونایی کشتن که دوسش داشتن...می گفتن مهمه...خودت که دیدی! 

 

+هدفت...کشتن لی لی بود!؟ 

 

_نه!...هدفم چیز دیگه ایه...میفهمی...میکشمش...تمومش میکنم =) 

 

+نه! لبخند زدن و تموم کن! با اون چشما...! 

 

_تو انتخاب نمیکنی من چیکار کنم...دیگه نه =) 

 

+ببین...خواهش میکنم...گوش کن...من... 

 

_فاکاه...بنگ!

 

=)...