خب میخواستم یه چیزی بگم بهتون و شاید صحبتم طولانی شه پس لطفا کامل بخونین و به جای الکی لایک کردن یا مثل بز (با عرض پوزش) نگاه کردن پست و با دیدن طولانی بودنش و رفتن یکم فکر کنین

اول که اومدم بیان با دوتا وب آشنا بودم...وب عسل و ددی که هردو مطالب مفیدی میزاشتن 

منم قدیمیای بیان میدونن وب آسیب شناسی روانی و بیماری های حاد روانی رو داشتم 

اون موقع جو بیان بهتر بود و مطالب مفید تری داشت

درواقع همه ی ما وبلاگ داریم تا مطالب مفید بزاریم توش

اینجا اینستاگرام تلگرام واتس اپ یا هیچ کوفت دیگه ای نیست

 وبلاگه...فرهنگ استفاده ازش رو بلدید؟ یا فقط بلدید چرت و پرت بزارید؟

پستای بی محتوا و مزخرفی که واقعا آدم میمونه چین و اصلا هدفی دارن یا نه :/

و ما هرروز شاهد بیشتر شدن این پست ها هستیم

یا مثلا پست تهدید...اولا کسی ک ازش ناراحتی میتونی تو خصوصی مشکلتو حل کنی باهاش

میای پست تهدید و اخطار و هشدار و کوفت و زهرمار میزاری که چی؟ مثلا شاخی قوی ای؟ نه تو یه احمقی!

و آدمای احمق تری که میان واکنش نشون میدن به پستت 

پستای افشاگری...افشاگری میزارین ک چی؟ فک میکنین کی این؟ شرلوک هلمز؟ یا مارپل خدابیامرز؟ :/

یه نگاه به فهرست مطالبتون بندازین...چنتاشون پستی بوده که محتوای مفید داشته؟ هوم؟ 

ما وبایی داریم که مطالب خیلی خیلی قشنگ میزارن ولی خیلی وقتا دیدم حتی یه کامنت هم نداشتن...

ولی وبایی رو دیدم که محتوای پست عملا "چرت و پرت" بود ولی ۳۰۰ تا کامنت داشت 

خداییش وات د فاک ناموصن؟

یا یه وقتایی دیدم تهدید میکنید اگر نمیدونم وبمو ۲۰۰ تایی نکنید یا کامنت ندید یا لایک به ۱۰۰ نرسه وبو حذف میزنم یا میبندم

اولا نگاه کن ببین وبت محتوایی داره اصلا که بخواد اینقدر توجه بشه بهش؟ یا پست چرت توش موج مکزیکی میزنه؟ 

یسریا که خدای خودکشی

حاجی

کسی راست بگه و کارش دروغ نباشه مشخصه 

کسایی ک تو این مدت باهات صمیمی شدن تا حدی شناختننت پس احمق نیستن حرفتو باور کنن

با این دروغ اگر کسی واقعا این قصد رو داشته باشه بقیه فک میکنن دروغ میگه

خیلیا دلیل دارن برای اعلام خودکشیشون درک میکنم و راست میگن انجامش میدن 

ولی یسریا دروغ میگن

با جلب توجه میخوای به کجا برسی هوم؟

یا یسریا میگن میخوان بزن برای همیشه

داداش رفتی درو پشت سرت ببند..خو که چی؟ رفتی که رفتی فراموش میشی میای میگی التماست کنن نری؟ ب درک برو باو

پشت سر هم حرف میزنین و شایعه میسازید همه رو می اندازین به جون هم

فک میکنین با این کارا و دروغاتون باهوشین؟ هوم؟ ن شماها مثال کامل ی عوضی اصکلین ک فک میکنه خیلی شاخه 

مسئله دیگه

خیلی وقتا دیدم طرف با شوق و ذوق چه تو کامنت چ پست کلی متن مینویسه و در جواب یه :/ یا :| یا :|~ یا :\ یا 😐 یا😑 میگیره 

فک میکنین با این چیزا شاخ میشین یا چی؟ ن اینجوری فلج به نظر میرسین ک عرضه تایپ کردن ندارید

یسریا واقعا اخلاق سردی دارن با این ک چیزی تو دلشون نیس ولی این دسته ای که گفتم خودشاخ پندار و کصمغزایین که تو مجازی شاخن مثلن ولی تو واقعیت به عنوان کایت تو آسمونه شورتشون 

دسته ی بعدی هکرا و فیلتر کننده هان

هکرای عزیز ...مثلا ک چی هوم؟ ک چی؟ تو واقعیت جرئتشو داری اذیت کنی؟ 

و فیلتر کننده ها...داری می سوزی ک ی وبلاگی طرفدار داره؟ خودت عرضشو نداشتی ک وبتو بالا بکشی

وبلاگ داداش ای جیم با همین آشغال بازیا فیل شد

پستای اون حتی ۱۰۰۰۰ تا بازدید داشت اسکرینشو داشتم تو تلگرام

و کسایی ک این فضا رو با حرمسرا و ثبت احوال و اسناد اشتباه گرفتن

این کارا چیه؟ زن این شوهر این بچه و فلان؟ من خودم دو سه تا بچه دارم و واقعا دوسشون دارم و سعی میکنم براشون مادری کنم و اونام منو واقعا مادرشون میدونن...اگر حس شمام اینجوریه که کاری ندارم ولی اگر الکی الکی مارین نباشین لطفا...اسم مادر مقدسه ب گند نکشینش...

زن و شوهر باریتون دیگه چیه؟ میانگین سنی بیان ۱۴ یا ۱۵ ساله از سنتون خجالت بکشین واقعا

من ۱۸ به بالا کم دیدم خداییش

با یکی وارد رابطه میشین چون حوصلتون سر رفته... طرفو عاشق خودتون میکنین تهش یهو می رینین به همه چی چون دیگه حسش نبود یا طرف تکراری شده بود؟ احساسات مردم براتون بازیچس؟ میدونی ممکنه چه بلائی سر طرف مقابلت بیاد؟ یه روزی خودت بازیچه میشی دارلینگ

کسایی ک همزمان با چن نفرن خدایی فاز چیه حاجی؟ فردا ک بچه دار شدی سر بچت تو واقعیت این بلارو بیارن با احساساتش بازی کنن خوشحال میشی؟ یادت نره کارما ایز ا بچچچچچ...دیر یا زود سرت میاد

با دین های مختلف مخالفتی ندارم من همه ی ادیان رو دوست دارم و بهشون احترام میزارم 

قبلا رو شیطان پرستی حساس بودم ولی دیدم مسلموناش بدترن

ولی خدایی ایلومیناتی؟ حتی بلدی اسپلش کنی؟ عزیزم ایلومیناتی برای آدمای کله گنده و قدرتای جهانیه که واردش میشن و یکی از بزرگترین قدرت های جهانیه...فک کردی کی هستی ها؟ خدایی؟ ناموصن؟ خداوکیلن؟

قبلا با کسی برخورد کرده بودم که مثلا روحیشو فروخته بود(موضوعو نمیخوام باز کنم) سعی کردم با حرفا و رفتارم به خودش بیارمش ولی فک کرد احمقم

فروختن روح به شیطان با خوندن چهارتا کلمه ی انگلیسی امکان پذیر نیست احمقه دگر احمق پندار(واو فوش جدید)

مراسم داره..،مکان مخصوص داره...ابزار خاص داره...کمک میخواد...آدم خاص میخواد...وضعیت خاص میخواد هانی...پس احمق فرض کردن بقیه رو تموم کن بیب

کسایی که صدتا اک فیک دارن...که چی؟ مثلا میای از زیر زبون بقیه حرف میکشی یا ضربه میزنی به خودشون و وبشون؟ برو بمیر باو

کسایی ک عکس و اطلاعات فیک میدن...چ مرگته حاجی؟ رئیس جمهوری یا چی؟ فک میکنی چ شخصیت برجسته ای رو این کره ی خاکی ای؟ اگ نمیخوای اطلاعات بدی یا عکس نده چرا دروغ میگی؟ 

آدمای فوق مغرور و خودبزرگ بین هم لطفا تو رفتارشون تجدید نظر کنن حوصله حرف بیشتر ندارم

بیان اینقدر آدم مزخرف داره که آدمای خوب دارن می رن...البته یسری آدمای سمی هم رفتن ولی خب

 

واو خیلی حرف زدم ولی واجب بود نه؟ :)

هرکی هم به خودش گرفت یا نمیدونم ناراحت شد منظور و حرفامو درک نکرد آنفالو کنه ممنون میشم 

چون حتما از این کارا کرده که به خودش گرفته

به جای این ک بهش بر بخوره بده خودشو تغییر بده

نمیگم من هییییچکدوم از کارای بالا رو نکردم...کردم یکی دو تاشو ولی اصلاح شدم و انجامش نمیدم 

شمام آدم شین دیه زیادی دارین طولش میدین این بازی خطرناک و مزخرف بچگانه رک۰و