امروز طرفای ۱۱ رفتن 

ریده شده بود تو خونه من و مامانمم وسواسسسس نشستیم تا ۳ خونه رو تمیز کردیم 

واقعا و ناموسا دیشب دختره هرچی میگف کرک و پرم میریخ 

مثلا میگف با ۱۳ سال سن رل داره و رلش هم ریله مجازی نیس...آرایش کامل بلده و سبکشم ایمو و گاثه 

تا اینجای کار به نظر من اصلا مناسب یه دختر ۱۳ ساله نیست. اولا که آرایش میرینه تو پوست و مو و به نظرم ارایشو باید از ۱۶ یا ۱۷ سالگی شروع کرد اونم مقدار کم تازه...ن ک از کرم پودر و پنکیک و کانتور و کانسیلر و سایه و مداد و خط چشم و رژ و شاینر و حتی چیزایی ک بمولا اسمشم نشنیدم تو ۱۳ سالگی استفاده کرد! منی ک نهایت ارایشم خودکشی کنم خط چشم و سایه و ریمل و برق لبه شایدم ضد آفتاب بزنم.....این نهایت آرایش منه 

و مسئله رل..من کلا با رل زیر ۱۷ سال مخالفم...چون فقط آسیب میزنه و این یارو ۱۳ سال کوفتیش بود! 

من بد دهنم خب؟ ولی فقط پیش کسایی که صمیمیم ام و خانوادمم نه و ۱۹ سال کوفتیم. این جون دل با ۱۳ سال سن به خانوادش تو روی خودشون فحش ناموسی میده....بابا یارو مادر خودشو کتک میزنه! حتی زیر گوش ننش میزنه! خب ودف؟ 

مثلا...تکرار میکنم مثلا هم افسردگی داشت...ناموسا زندگیش اینقد بد نیس ک افسردگی داشته باشه فک کنم سر رلش بود اونم نه افسردگی حاد 

دو بار خودکشی کرده یه بار خونه مامان بزرگش اونم با کلی قرص جلوی عمو و مادربزرگش! لازمه بگم به قصد کشتن نبود و جلب توجه بود؟ و یه بار دیگه هم بعدش بلافاصله به ننش گفته

با صدایی ک خیلی لوس و دختزونس برگشته میگه من صدام کلفته...............به صدای خودم فک میکنم ک همکلاسیم فک کرده بود بابام جواب داده...

لوازم ارایشمو ب گوه کشید همون چارتا دونه رو...و اصرار کرد ک تا صب باید بیدار بمونیم فیلم ترسناک ببینیم...منیرک دو شب بود و داروهامو خورده بودم داش کم کن خوابم میگرف.....بعد مامانم تک تک کاراشو تقصیر من و خواهرم میدونس ک رفتن توضیح دادم داستانو

الان خلاص شدم و دارم با آرامش نفس میکشم و خونه درحد مرگ ساکته و منم خوشحال نشستم 

خدا مهمونو نسیب پوتینم نونه ینی

 

.