این چالش از این وبلاگ زیبا شروع شده 

که عاشق قالبشم

و البته بگم من دوتا دوتا یا سه تایی انجام میدم چون وب کم میام! و سعی میکنم از آهنگای استفاده کنم که کمتر شنیده شده باشن یا خاص باشن

 

nullروز اول!

آهنگی که دوست داری و تو اسمش رنگ هست : black out days

 

 

 

 

 

 

 

bayan tools

دانلود موریک

 

nullروز دوم!

آهنگی که تو اسمش عدد باشه : good for you درواقع ولی تو تیتر با عدد نوشت پس میتونیم تقلب کنیم؟ درسته!

 

 
bayan tools Good 4 U

دانلود موریک

 

nullروز سوم!

آهنگی که برات یادآور تابستونه : summertime sadness

 

دانلود موریک

 

nullروز چهارم! 

آهنگی که برات یادآور کسیه که ترجیح میدی فراموشش کنی: Без тебя я не я

... متنفرم از وقتی که حرومت کردم

 

دانلود موریک

 

nullروز پنجم!

آهنگی که لازمه با صدای بلند پخش شه! : زیادن...ولی این : boss bitch 

 

دانلود موریک

nullروز ششم!

آهنگی که باعث میشه بخوای برقصی: call me by your name 

رقصیدن و من دوتا چیزیم که هیچوقت کنار هم نمیان ولی خب...من عاشق رقص میلم و اگر بتونم یه روز یاد میگیرم و مطلقا برام مهم نیست راجبم چی فکر میکنن :) bitches are riches 

 

دانلود موریک

nullروز هفتم! 

آهنگی برای رانندگی: قفلی ابدی look at me now

 

دانلود موریک

nullروز هشتم!

آهنگی درباره ی مواد یا الکل : drugs!

 

دانلود موریک

nullروز نهم!

آهنگی که خوشحالت میکنه: kiss me more

 

دانلود موریک

nullروز دهم!

 آهنگی که غمگینت میکنه: انتخاب سخته خیلی ولی خب dear alice 

 

دانلود موریک

 

nullروز یازدهم!

آهنگی که هرگز ازش خسته نمیشی! : goodbyes 

 

دانلود موریک

 

nullروز دوازدهم! 

آهنگی که از سال ۲۰۱۱ دوست داری: cigarette duet 

 

دانلود موریک

 

nullروز سیزدهم! 

آهنگی از دهه ۷۰ که دوسش داری: angel eyes

 

دانلود موریک

nullروز چهاردهم!

آهنگی که دوست داری تو عروسیت پخش شه: celoso

 

دانلود موریک

 

nullروز پانزدهم! 

آهنگی که کاور یه آرتیست دیگس! 

الان باید کاور بزارم؟ من میزارم  fly me to the moon

دانلود موریک

nullروز شانزدهم! 

آهنگی که مال یه فیلمه : no time to die

 

دانلود موریک

nullروز هفدهم!

آهنگی ک نشون دهنده ی آرتیست مورد علاقته: baby yeah you worth it از Shiloh 

 

دانلود موریک

nullروز هجدهم!

آهنگی از سالی که به دنیا اومدی: یادم نمیاد میگردم

 

 

nullروز نوزدهم!

آهنگی که باعث میشه به زندگی فکر کنی: mad world

 

دانلود موریک