?How could I ever know you

چطور ممکنه تو رو بشناسم

When everything lies in disguise

وقتی که همه‌چیز در مخفی‌کاری تنیده

How could I ever forget?

چطور ممکنه فراموش کنم

Those eyes looking for my weal

چشم هایی رو که به دنبال خوشبختی من بودند

?How could I ever know more

چطور می تونم بیشتر بدونم

When everything is held by threat

وقتی که همه‌چیز به یک نخ بسته است

?How could I ever feel you

چطور ممکنه تو رو احساس کنم؟

Once again, without losing my mind

یک بار دیگه، بدون اینکه عقلم رو از دست بدم

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

?How could I ever know you

چطور ممکنه تو رو بشناسم

When you are miles and miles away

وقتی تو کیلومتر ها از من دوری

?How could I forgive myself

چطور می تونم خودم رو ببخشم

How blind and scared I was

چقدر کور و وحشت‌زده بودم

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

Oh Empty Note

آه، یادداشت خالی

Shadows of my past

سایه‌های گذشته من

Made it to the end

تا پایان باقی موندن

 

 

 

mood#

دانلود موریک