1. دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟

 

 

 

دوستام و حرفا

 

 

 

2. کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید میکنی؟

 

 

 

دیپر و عمو استن و فلپجک بود اسمش فک کنم و کاپتان ناکلز 

 

 

 

3. چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟

 

 

 

ساعتایی که غروب و طلوعه و ۱ شب

 

 

 

4. تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ ( تعریف کن )

 

 

 

وقتی آهنگ گوش میکنم و اداشو درمیارم یا وقتی جلو آینه ادا درمیارم 

البته این مال دو سه سال پیشه الان کاری نمیکنم

 

 

 

5. وقتی بچه بودی اغلبا کجاها بازی می کردی و چجوری؟بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن.

 

 

 

زیر تخت....ته باغ...زیر یه درخت یاس زرد که شبیه بید بود و زیرش تاریک بود مث یه چادر....روی تپه ی بالای خونه ی مادربزرگم...تو کمد...بین بوته های تمشک(لباسام پاره و تنم زخمی :"/ )

 

 

 

6. آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟

 

 

 

آبی داستی با ابرای زرد و نارنجی روشن 

صورتی با ابرای طلایی

قرمز با ابرای نارنجی

آبی روشن با ابرای صورتی

آبی صورتی با ابرای بنفش 

بنفش با ابرای صورتی

(من کلا محو آسمونم)

 

 

 

 

7. سه تا وسیله یا چیز ( شیء) که دوست داری داشته باشی؟

 

 

 

کلی راپید...کلی هودی(گند هودی خریدنو درآوردم)...یه پلی لیست بینهایت از آهنگایی که قطعا دوسشون دارم

 

 

 

8. خودتو با چند تا اتفاق یا چیز ساده توی زندگی توصیف کن

 

غروب و شب پرستاره...هورتانسایی که تو سایه شکفته باشه...بادی که تو تابستون تو غروب میوزه و حس عجیبی داره

 

 

9.اغلب اتاق یا لباست بوی چی میده؟

 

 

بوی بچه 

بوی عطر یاس و عطرای اسپرت

بوی پاستیل :"

 

 

10. کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟

 

 ونگوگ 

هیتلر 

چگوارا 

تاریخی یا نه...آدمهایی مثل ای

 

 

 

 

 

11. تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو یا اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ ( یکیشو تعریف کن )

 

 

اره

من زیاد توهم میزنم...اهم :"

 

 

12.اغلب همراه با غذا چی میخوری؟

 

آب

 

13. اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟

 

توکیو...سئول...عا...آره اینا

 

14. یه جمله به یک آدم فضایی توی یه سیارۀ دیگه بنویس!

 

بیا دوست شیم

 

15. آخرین آهنگی که گوش دادی؟

 

از اونجایی که پلیرم جن زدست...اونی که دوست داشتم و گوش کردم... نوراندینگ چایلد از تاسوکو 

 

16. اولین پیامی که توی بیان برای کسی نوشتی (خصوصی یا عمومی فرقی نمی کنه - اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین)

 

 

 برای پری بود اون موقع دوست بودیم 

 

17.آخرین چیزی که به خاطرش ذوق کردی؟

 

گل دادن ادریسیم سال پیش یا دو سال پیش نمیدونم...خشک شد بعد :"/

 

18. اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟

 

 

 تبلت...خودکار...عینک 

 

19. یه اعتراف به دنبال کننده های وبت کن!

 

من بیبی فیسم 

 

 

20. چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟ 

 

 نمیدونم یادم رف اینو چک کنم :"